n.v.d.r.

Geplaatst: 13 april 2013 in Koetjes en kalfjes
Tags:

Waarde lezer en lezende waard

U zal gemerkt hebben dat de blog waarop u zich momenteel bevindt zo langzamerhand op een schroothoop begint te lijken.  Hoewel er de laatste tijd vooral gedichten op verschijnen, staan er ook filmpjes, absurde berichten, opinies en oproepen tot deelname aan door sommigen de grond ingeboorde lezersonderzoeken op.  Ofschoon ik de stellige mening ben toegedaan dat de esthetische waarde van schroothopen fel onderschat wordt, hecht ik evenzeer belang aan het relatief snel kunnen opduikelen van mijn blogbijdragen. Als u uw vierpotig knaagdier, die zich veelal aan de rechterkant uwer scherm ophoudt, bijvoorbeeld zodanig beweegt dat zijn virtuele snuit de categorie ‘poëzie, literatuur en films’ raakt, dan zal u beseffen waarover ik het heb. Het gaat daar veel over poëzie en bitter weinig over literatuur, laat staan over films. Uiterst stompzinnig, zal u begrijpen.

Vanaf heden wordt alles anders (Tjiftjaf, De Toornige)

De categorieën zullen dan ook een herdoping ondergaan. Wanneer dat gebeurt, kan ik u niet zeggen. Er zijn natuurlijk nog altijd mensen die denken dat je alles op het internet vindt. Bent u er zo een, ga dan gerust uw gang of de gang van uw buurman of desnoods die van uw betovergrootoom langs moederszijde en klikt u dan gerust hier: www.wanneerherdooptdetjiftjafzijncategorieën.com.

Vermeldenswaard is misschien ook het feit dat ik van plan ben af en toe een stukje proza online te gooien. Of de inhoud van dat proza ook vermeldenswaard zal zijn, blijft echter een vraag waarop u mij wellicht binnen afzienbare tijd een antwoord kan geven. Gaat er nog iets anders veranderen? U zal verouderen en sterven. Wat de blog betreft: er komen wellicht ook af en toe recensies op, van boeken en misschien wel dichtbundels. Voor het overige: niet direct, maar suggesties zijn hier welkom. Mocht ik in het vervolg der tijden nog tweemaal te dicht bij elkaar het woord ‘wellicht’ gebruiken, aarzel dan niet  om mij te vierendelen.

Gegroet

T. J. Iftjaf

P.S. Voor wie de site in de tweede alinea van beneden te beginnen bekeken heeft, ik vind dat de dame wel iets weg heeft van de eenzame vrouw uit de fantastische film Great Expectations, naar het boek van Charles Dickens. Ge moet dat maar eens bekijken.

reacties
  1. HansDeZwans schreef:

    Shit, ik ga verouderen? Bedankt hoor.

Reageer

