Eerwaarde aardlingen

Geplaatst: 12 juli 2012 in Koetjes en kalfjes
Tags:, , , , ,

Ik ben lang weggebleven. Nu ben ik terug. Ik heb al driemaal ik getypt, mijn egocentrisme staat dus voldoende op peil om u wederom mijn schrijfsels aan te bieden. Dit na ampel beraad gecombineerd met aanhoudend gesmeek van een niet nader te noemen Griekse wijsgeer. Reden voor het oponthoud is dat ik een intensieve cursus bungeejumping volgde, die nu afgerond is. Resultaat: drie gebroken benen. Zij die een lichte tot matige kennis van de menselijke anatomie hebben, weten de ironie te vinden. Voor de anderen staat er een wegwijzer op de zuidpool, naast die ijsbeer. Gniffel.

Nog een reden voor het feit dat u hier weer teen en tand zal lezen, is dat vermoedens over hersentumoren de kop zijn ingedrukt door het na schier een kwarteeuw ontdekken van de woordgrap in De doedelzak van Mac Reel. Het is me wat met die vissen van tegenwoordig. Je zou er kop noch staart aan krijgen met hun hooghartig gekieuw. Ja, zelfs de zeehonden verlaten hun niche om argeloze zeezwemmers een kopje te geven. Zomaar, voor de gein velijn everzwijn. ‘k Heb het van horen zeggen en dat staat bij mij op hogere voet dan een ooggetuigenis, want ik ben zo bijziend als een imker. Maar stel u voor dat die zeezwemmers naturisten waren, het kopje zou nogal wat teweegbrengen. Of toch de voelsprieten. De snorharen. De snorharen, dat is het. Ik heb die twee nooit goed uit elkaar kunnen houden. Ach, ’t is fijn zolang ze van pluche zijn.

reacties
  1. lauradenkt schreef:

    Nou nou, dat is wel een prestatie hoor, drie gebroken benen!

Reageer

