Ergens tussen de sterren

Geplaatst: 1 juni 2012 in Gedichten
Tags:, , , , ,

Er zijn van die dagen
dat ik denk
wat zit ik hier te doen
van die nachten
dat de sterren
me opslorpen.

Het zijn van die nachten
dat ik best niet omhoog
maar beter gewoon
in de zetel
kijk en
zit.

Voor een buis
die licht geeft
een flash van een flashback
mama hoe werkt dat
het werkt via satelliet
daar zijn we weer
’t is onoverkomelijk.

En toch schrik ik als
mijn mailbox fluistert:
“Je bent onzichtbaar.
Zichtbaar worden.”

reacties
  1. hennie van ee schreef:

    en dan wil je liever onzichtbaar blijven……..

  2. Marjelle schreef:

    Het doet me aan twee dingen denken: de titel van m’n vorige blog ‘Door de doornen naar de sterren’ en het ontroerende gedicht van Neeltje Maria Min ‘Mijn moeder is mijn naam vergeten’.
    http://www.muurgedichten.nl/min.html

Reageer

