Spam

Geplaatst: 19 januari 2012 in Koetjes en kalfjes
Tags:

Meine Damen und Herren

Ik wens u allen een gelukkig Nieuwjaar.

Goede voornemens mag u zelf uitvinden. ‘k Heb er misschien een paar in mijn hoofd, maar als het mij al zou lukken hen op te vissen met de grijze hersendraden die ondertussen strafrecht proberen te verwerken, dan zal hun publicatiewaardigheid ongetwijfeld ondermaats zijn.

Om ervoor te zorgen dat mijn kleine -doch merkbaar aangroeiende- blogcliënteel zijn elektronische weg naar De Toornige Tjiftjaf niet verliest, bied ik u bij deze toch een nieuw bericht.

Ik gun u andermaal een blik op de meest intieme delen (van de blog, nvdr).

Deze keer zijn dat geen statistieken, maar wel spamberichten. (Geloof me vrij, ik heb na een klein jaar eindelijk ontdekt dat er een spamfilter op de reacties staat.) Vandaag trof ik daar enkele volstrekt van de pot gerukte en al even contextloze schrijfsels aan. Oordeel vooral zelf welke reactie u de origineelste vindt.

P.S. Aangezien ik duidelijk niet overweg kan met de printscreenfunctie, moet u het stellen met onderstaand amateuristisch knip-en-plakwerk. Ach, hoera nostalgie.


Dylan Palmer Uzertader

dacost.info x
uzertava@dacost.info
76.102.18.19

Gezien het alcoholvolume hoeft het niet te verbazen dat het mondgevoel stevig en prikkelend is, maar hij is verdacht drinkbaar zonder water.

Angelina Gerald k
toskan.info x
bfssr@toskan.info
186.226.73.98

� Vervolgens waren zowel Brigitta Callens als Geert Hoste, als meter en peter van BELDONOR, van de partij voor een toespraak.

Ava Hoggarth 2
logard.info x
kuktr@logard.info
67.169.239.12

een woordvoerster van rws zegt dat er 39 geen reden is om aan te nemen dat odv de zaakjes niet op orde heeft 39 .

reacties
  1. ollie schreef:

    Ollie vraagt zich af wie zich eigenlijk bezighoud met iedereen te kloten (sorry , maar schrijf wat ik denk) met spam ! gelukkig hebben we een redelijk goede spamfilter op blogger ! Mooi blog Tjaf Tjif of is het nu omgekeerd ! m’enfin 🙂

  2. Muireann schreef:

    Meestal krijg ik spam die verduidelijk verwijst naar andere websites waar ze dan een heleboel op verkopen. En aangezien ze in het Engels reageren bij mij is het overduidelijk dat het niet klopt (ik schrijf alles echt wel in het Nederlands en welke Engelstalige verstaat dat?)

    Grappig is het wel om deze reacties in je inbox te krijgen. Dan is het nog eens grappig ipv enkel irritant 😉

  3. appelig schreef:

    Soms krijg ik spam die helemaal geen spam is. Gewoon van iemand die veel getallen in z’n e-mailadres heeft zitten. De beldonor is wel apart.

Reageer

