Zullen we anders eens een stuk kaas ter discussie stellen?

Geplaatst: 27 november 2011 in Gedichten, Koetjes en kalfjes, Radio en televisie
Tags:, , , , , , ,

Het moet gezegd: typen is voor één ding goed: je hoeft niet te schrijven.
Nog dubbelplooiende van verzinsel nummer drie uit Nefast voor het konijn, onthoud ik u derhalve graag mijn bevende handschrift
en  maak ik mijn nog steeds x-loze klavier warm om u gedurende een tweeënveertigtal seconden te onderhouden met een ode.

U weet het of u weet het:

Hij bewerkte Mary Shelleys Frankenstein tot een nauwelijks te vergelijken doch fenomenaal theaterstuk, hilarisch om te spelen. Smrntwsk Alleen is niet alleen onuitspreekbaar, maar ook onbespreekbaar. Vandaar dat ik erover zwijg.

Hij is de echte koning achter Kulderzipken.

Hij is de meesterleugenaar van het Peulengaleis.

Hij durft het soms eens aan om naast Bart Peeters te zingen.

Hij is de filosoof-koning van absurdistan. Gediplomeerd en al.

Hij is Schrijver met een grote S.

Hugo Matthysen

© Uitgeverij Vrijdag - Hugo Matthysen

 

Uwe Hoogheid
Hofnar Hugo
Ik dank u.

Reageer

